Monday, April 24, 2023

Insentif Shaklee Yang Awesome

Hai, kali ni Ain nak cerita pasal insentif Shaklee. Bagi yang baru berjinak jinak dalam dunia bisnes, biasanya tak tahu apa itu insentif. 

Insentif tu, duit tambahan selain bonus yang Shaklee nak bagi pada ahli ahli Shaklee. Best kan dengar? Untung betol jadi ahli Shaklee. 

Raya raya ni, duit banyak keluar kannn. Nak topap balik, kena tunggu gaji (bagi yang bekerja) / tunggu bonus (bagi yang buat bisnes).

Bulan mac baru baru ni, kita digemparkan dengan berita pengeluaran kwsp dengan cara baru. PM cadang rakyat yang terdesak nak guna duit tu, kena buat pinjaman bank dan cagarkan simpanan kwsp. Sedih kan camni? 


Jadi, apa solusi kita? Takkan nak duduk diam jer. Kita kena la buat sesuatu. Kena fikir macam mana nak beranakkan duit yang ada. Simpanan bukannya banyak sangat. 

Jadi, kena niaga la sikit sikit untuk kelangsungan hidup. Fikirkan bisnes yang sesuai dengan bajet modal yang ada dan terus bertindak. Tu jer cara yang kita ada. 

Takkan nak pinjam bank, lagi tambah hutang pulak dahhhh. Pening dibuatnya kalo hutang banyak sangat. Cukup cukup la hutang yang ada tu. 

Jom Ain bantu selesaikan masalah kewangan anda. Caranya mudah je. Sebab Ain pon bermula dengan cara camni. Join bisnes Shaklee dengan gunakan modal yang ada. 

Ada 3 pilihan modal yang Shaklee tawarkan iaitu RM35 @ RM99 (Set A Healthy Rahmah) @ RM350 (Set Kurus Shaklee atau apa apa produk Shaklee).

Jangan risau, biar bermula dari bawah. Allah pandang usaha kita. Kalo kita rajin berusaha, Allah datangkan rezeki tanpa disangka sangka dan tanpa putus sampai kita berjaya naik pangkat. 

Bukan takat naik pangkat jer tau, bonus pon ada. Baru baru ni Shaklee buat pengumuman gembira buat ahli Shaklee iaitu dapat tambahan bonus RM600. Wow, rezeki tu! 

Siapa nak bagi kita duit kan kalo kita tak usaha. Cuba bayangkan kalo kita dapat RM600 tu? Kita boleh beli banyak benda. Nak buat untuk simpan pon boleh. 

Ok, kat bawah ni Ain bagi contoh pengiraan bonus bulanan + bonus tambahan dari Shaklee. Setiap pangkat, lain bonus bulanan dia👇

Best ke Best Sangat?? 🥰
Siapa nak Insentif Shaklee? Jom bertindak sekarang! 

PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! Jika anda pergi ke branch atau HQ Shaklee dan nak register menjadi ahli Shaklee, boleh isi link ini siap-siap ye. Nanti boleh dapat diskaun 25% terus tau.

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1311031

Anda akan dimasukkan ke dalam group eksklusif kami di mana di situlah banyak kami kongsikan ilmu nutrisi dan ilmu berbisnes kepada team kami. 

Jom sama sama merealisasikan impian kita semua!
Register sini
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1311031 atau boleh contact Ain terus

Nor Ain Sakinah 
SID 1311031
Your trusted Shaklee Independent Distributor | Shaklee Business Leader

CONTACT : 0126984528 (WHATSAPP)

FACEBOOK : Raudhatul Sakinah 

INSTAGRAM : raudhahdebeauty

#NextLevelBlogging
#BlogMegaShaklee
#ShakleeTriumph2023
#ShakleeThrive2023
#SetRahmahShaklee

No comments:

Post a Comment

Doaku PadaMu

"Allahumma inni as aluka hubbaka wa hubba man yuhibbuka wa hubban yuballighuni hubbak" Ya Allah, sesungguhnya aku memo...