Tuesday, May 23, 2023

Cash Rebate - Dapat Makan Vitamin PERCUMA

Hai, bertemu lagi kita dalam entry yang baru. Topik pon tengah hangat. Topik kali ni pasal Cash Rebate

Korang pernah dengar pasal cash rebate? Kot la kannn, ada yang tak tau. Selalunya kalo beli barang kat pasaraya atau pasar atau mall, ada ke dapat cash rebate ni? 

Kalo dapat pon, cuma voucher jer kannnn. Voucher pon sikit, bukannya dapat banyak. Tarikh pon singkat. Kadang sampai lupa nak tebus voucher tu. 

Nak tau tak, Shaklee adalah satu satunya yang ada cash rebate. Eh, serius la?? 
Ya, Ain serius ni. 

Camne nak dapat cash rebate dari Shaklee? Okey, meh baca sini 👇

CARA UNTUK DAPATKAN CASH REBATE

Cash rebate bermaksud rebat tunai dimana anda akan dapat kembali pulangan wang setelah membuat sesuatu perbelanjaan.

Dalam sistem Shaklee, korang juga layak untuk dapat cash rebate walaupun anda hanya seorang pengguna Shaklee dan bagi yang membuat bisness Shaklee lagi la dapat cash rebate ini.

Cash rebate Shaklee boleh diperolehi setiap bulan dan Shaklee akan masukkan nilai cash rebate tersebut ke dalam akaun bank yang kita berikan sewaktu mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Salah satu sebab mengapa Ain selalu berkongsi pada mereka diluar sana tentang mendaftar ahli Shaklee walaupun korang makan sahaja adalah cash rebate.

Tersangatlah rugi andai korang jadi seorang pengguna Shaklee dan korang dah rasai kesan yang baik dengan produk Shaklee, namun korang memilih untuk dapatkan vitamin tersebut di farmasi, klinik atau pun di e-commerce. Hal ini kerana apabila cukup min 150uv nilai produk, korang dah layak untuk dapatkan cash rebate. 

Anggaran Nilai Cash Rebate Shaklee

Semakin banyak belian yang korang buat, semakin banyak nilai bonus yang korang boleh dapat. Dengan bonus tersebut yang mana korang akan dapat setiap 14 hari bulan setiap bulan, korang boleh gunakan untuk membeli vitamin korang. 

Cash rebate dari Shaklee

Dan apabila korang membeli, nilai uv akan mula terkumpul dan akan ditukarkan kepada cash rebate. Haaa kan ibarat korang makan vitamin secara percuma. Mudah kannnn. Korang hanya perlu kumpul order sesama adik beradik, rakan kerja dan membuat pesanan melalui online di HQ Shaklee.

Juga bagi mereka yang berdekatan dengan branch Shaklee boleh membuat belian di sana. Lagi seronok tau, sebab ianya ibarat shopping tapi duit masuk. Haaa🤔🤔 Seronok sangat kannn.

So, apa lagi? Korang juga nak dapatkan cash rebate untuk makan vitamin secara percuma?
Boleh terus aje isi detail di link DISINI

Selain korang mengumpul cash rebate korang juga boleh menikmati penjimatan sehingga 20%. Untung sangat berbanding korang membeli di farmasi dan juga e-commerce. Berkat pun boleh dapat sama dan ini sangatlah penting kerana apa yang kita makan jadi darah daging.👍

Nak tahu lebih detail juga boleh klik dibawah
https://wa.me/c/60126984528.

Nor Ain Sakinah 
SID 1311031
Your trusted Shaklee Independent Distributor | Shaklee Business Leader

CONTACT : 0126984528 (WHATSAPP)

FACEBOOK : Raudhatul Sakinah 

INSTAGRAM : raudhahdebeauty

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#NextlevelBlogging
#blogmegashaklee
#pengedarshakleeSelangor
#pengedarShakleeKL
#kursusspamurah 
#spashaklee 
#mobilespa
#mobilespamalaysia 
#kelasspaonline

No comments:

Post a Comment

Doaku PadaMu

"Allahumma inni as aluka hubbaka wa hubba man yuhibbuka wa hubban yuballighuni hubbak" Ya Allah, sesungguhnya aku memo...